دانلود مقاله کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی: مطالعه نقش میانجی گری شایستگیهای متمایز در بازاریابی (ترجمه مدیریت دولتی ۲۰۲۰- نشریه اویر)
چکیده
اقتصاد اجتماعی گزینهای است که بهترین پاسخ را در زمان بحران ارائه میدهد. در این زمینه اجتماعی شرکتهای اقتصادی نقشی اساسی در ترویج رشد پایداری را بازی میکنند. این تحقیق در حال حاضر اهمیت کارآفرینی اجتماعی در عملکرد سازمانی یک شرکت بررسی می کند. این برنامه همچنین قصد دارد نشان دهد رابطه مثبت بین حوزهای که کارآفرینی اجتماعی در آن اجرا میشود و ایجاد آن قابلیتهای بازاریابی متمایز و نیز نقش واسطهای این قابلیتها بین کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی هستند را برای این منظور تحلیل کند. (۲۲۱) - اقتصاد اسپانیا: این نهادها از ژانویه تا مه ۲۰۱۴ توسعه یافتهاند. برای ارزیابی عملکرد سازمانی، a مقیاس تایید شده مورد استفاده قرار گرفتهاست (Nakata، ۲۰۰۸)، زیرا دارای ویژگیهایی است که برای آنها ضروری است. این تحقیق. برای دو سازه باقیمانده، یعنی کارآفرینی اجتماعی و بازاریابی متمایز. تواناییها و قابلیتهای خاص با در نظر گرفتن تحلیل توسعهیافته اند. ویژگیهایی که میتواند به اعتبار سنجی رابطه میان سه متغیر پیشنهادی منجر شود. نتایج یک رابطه مثبت بین حوزهای که یک سازمان کارآفرینی اجتماعی را معرفی میکند و عملکرد سازمانی، کارآفرینی اجتماعی و ایجاد قابلیتهای بازاریابی متمایز، همچنین تاثیر تواناییهای بازاریابی متمایز به عنوان یک متغیر میانجی در رابطه بین میزان اجرای کارآفرینی اجتماعی و عملکرد سازمانی را بررسی خواهد کرد.
دانلود مقاله ریسک های کاهش قیمت (ریسک های تنزیل) و بخشی (مقطعی) از بازده دارایی ها
دانلود مقاله چولگی، ریسک پایه و تقاضای معامله آتی بهینه
ترجمه مقاله اخلاق و راستی و امانت عمومی در اکتشاف فضایی
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل داده های توپولوژیکی سری های زمانی مالی : چشم انداز سقوط ها
اجتماعی ,کارآفرینی ,عملکرد ,بازاریابی ,سازمانی ,متمایز ,کارآفرینی اجتماعی ,اجتماعی و ,عملکرد سازمانی ,و عملکرد ,بازاریابی متمایز ,عملکرد سازمانی مطالعه
درباره این سایت